2012. augusztus 29., szerda

Első napok

Már akkor szerettem volna blogot írni a bahreini kalandokról, amikor januárban gépre szálltam. Ami azt illeti, fel is jegyeztem dolgokat, eseményeket, amikről jó lett volna írni. Sőt, volt, hogy el is kezdtem írni a bejegyzést magát. De persze az újdonság varázsa meg a dolgok intézésének kitapasztalása annyira lefoglaltak, hogy végül aztán semmi sem került a blogba, az első bejegyzés, aminek mégis a "Nulladik" címet adtam, és mèg az előkészületekkel foglalkozik.
Szóval, ha már ott vannak ezek félkészen, mégis megírom őket, és majd az lesz a címük, hogy "Első napok". Azèrt érzem úgy, hogy ezek kellenek, mert így meglesz a kezdet, az újdonság varázsának érzete, persze Babusnak most is új itt, szóval írhat "Képzeljétek!" kezdetű bejegyzéseket.
Majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések: